Åpningstider:   Mandag - fredag   07.30 - 15.30

Ordre:  Bestillinger kan gjøres via vår nettbutikk, e-post (ordre@bkt.no), fax (55 22 90 08) eller på telefon (55 22 90 01). Innlagte bestillinger er bindende.

Leveringsvilkår: Det blir foretatt kredittsjekk av nye kunder. Alternativt blir bestilte varer sendt i oppkrav . Sistnevnte gjelder også dersom kredittsjekk ikke lar seg gjennomføre. BKT kontakter i disse tilfeller kunde for å bekrefte forsendelsesmetode.

Betalingsvilkår: Faktura tilsendes med forfall innen 10 dg. Betalingstid utover dette etter avtale med BKT AS

Frakt og levering: Vi benytter oss av Postens bedriftspakker og norgespakker. Fraktprisene vil variere i forhold til vekt/volum ihenhold til postens til enhver tids gjeldende prisliste.

Savnet eller skadet varer: Om leveransen er skadet eller ikke ankommet kunden, skal dette meldes til Posten omgående på tlf: 810 00 710.

Priser: Alle våre priser er ink.mva /eks.frakt hvis ikke annet er oppgitt eller avtalt. Bergen Kommunikasjonsteknikk as forbeholder seg retten til å endre prisene på sine produkter. Dette kan skyldes endring i valutakurser eller nye priser fra våre produsenter. Endringer kan skje uten varsel.
Vi tar forbehold om trykkfeil.

Garantier: Bergen Kommunikasjonsteknikk as har garantier som tilsvarer den respektive produsents vilkår.

Retur og reklamasjon: Er det feil på varen skal dette meddeles Bergen Kommunikasjonsteknikk as snarest, senest etter tre dager etter mottak. Aksept av retur forutsetter at det er gjort avtale om dette på forhånd.
Returen er først godkjent når varen er undersøkt av oss og funnet komplett og uskadet. Varer som er ikke er komplette, skadet vil ikke bli godkjent.

Produsenters og leverandørers rettigheter i kjøpsloven: Kjøpsloven gir produsent eller leverandør rett til å velge om de vil bytte produktet eller reparere det. Produktet må da bli reparert innen rimelig tid og reparasjonen må ikke være slik at den forringer produktets verdi. Leverandører har krav på å få produktet inn til vurdering. Det er leverandør eller produsent som må bevise at produktet holder mål eller at feilen skyldes unaturlig slitasje eller feil bruk dersom en reklamasjon skal avvises. Dersom produsent eller leverandør ikke greier å få reparert eller byttet produktet innen rimelig tid, kan man kreve å få kjøpet hevet. Feilen ved en reklamasjon skal ligge i produktet. Feilen skal ha oppstått med bakgrunn i feil som var der da produktet ble produsert eller kjøpt av kunden. En feil som oppstår og som klart kan føres tilbake til feil bruk, mangel på vedlikehold eller som skyldes slitasje vil ikke bli erstattet.

Annet: BKT as forbeholder seg retten til å benytte egen produksjon i reklamesamenheng, dersom kunden ikke reserverer seg mot dette.

 

Bestillingsliste

Bestillingsliste er tom
Utviklet i Keypublisher. Et Keyteq AS 2007 produkt